MARKETINGOVÁ STRATEGIE
1) Vypracování souhrnné koncepce
- Průzkum veřejného mínění či průzkum trhu zaměřený na volbu optimálního postupu, forem a metod vedení reklamní kampaně.
- Zpracování variant souhrnné koncepce reklamní kampaně s časovým harmonogramem plnění.
- Vypracování definitivní koncepce a harmonogramu reklamní kampaně.
- Optická ztvárnění a prezentace reklamní ideje, textové výpovědi a základního provedení (basic-layout), včetně vytvoření a ztvárnění písma, symbolů, sloganů a odborných atributů.
- Vypracování finančního rozpočtu reklamní kampaně včetně jeho zdůvodnění.
- Reklamní a grafický manuál společnosti (corporate indentity manual).
2) Sestavení a výroba reklamy
- Text a hrubý návrh tiskových reklamních materiálů až do stadia čistého grafického provedení.
- Příprava scénářů pro filmový průmysl, šotů pro televizní reklamu a textů pro rozhlasovou reklamu.
- Zajištění všech fází a součástí sestavení a výroby reklamy, včetně např. umělecké grafiky, fotografických snímků, sazby, reprodukcí, diapozitivů, tisků, čistých výkresů, tisku všeho druhu, filmových a zvukových děl.
- Včasné a řádné zajištění potřebných externích dodavatelů a výkonů, potřebných pro sestavení a výrobu reklamy.
- Vytištění tiskovin.
- Kontrola výkonů, kontrola účetnictví, vyřizování reklamací, platební styk a dokumentace ve vztahu k veškerým externím výkonům potřebným pro sestavení a výrobu reklamy.
3) Realizace reklamy v masmédiích
- Vytyčení zdůvodněného plánu termínů šíření a jiného užití reklamních prostředků, včetně finančního rozpočtu takového šíření a užití.
- Včasný nákup prostoru pro šíření (vysílacího času) v médiích anebo uzavření podobných dohod o jiném užití (umístění) reklamy, zadání zakázek a kontrola provedení zakázky.
- Kontrola výkonů, kontrola účetnictví, vyřizování reklamací, platební styk a dokumentace ve vztahu k veškerým externím výkonům potřebným pro realizaci, to jest šíření a umístění reklamy.
4) Spolupráce při vytváření celkového image klienta
- Spolupráce při organizaci jakýchkoliv prezentačních a společenských akcí pořádaných klientem.
- Výstavnictví. Návrh výstavní expozice a konzultace umístění. Realizace výstavního stánku.
- Public relations. Spolupráce a tvorba reklamních článků. Nasazení reklamních článků do médií. Příprava a realizace tiskových konferencí. Příprava a realizace společenských akcí a obchodních jednání.
- Sponzoring. Konzultace a výběr sponzorských aktivit. Organizace a realizace sponzorských aktivit v zastoupení agenturou.
Naším cílem je zviditelnit Vaši firmu, zvýšit Váš zisk i povědomí o Vaší společnosti. Využít Vaše finanční prostředky k dosažení maximálního propagačního efektu. Kontaktujte nás, pošleme Vám zdarma cenovou nabídku, rádi Vám poradíme.
Naši zákazníci
Naši zákazníci jsou od studentských organizací po nadnárodní firmy